Nu labas viņas bija tikai VDR laikos! Vēlāk visām 232 lokomotīvēm taisija kapitālos remontus pēc kura palika pāri tikai ārējais veidols (laikam).
Tā nu nemaz nav, ka tikai VDR laikos bija labas! Arī tagad viņām nav nekādas vainas. Fotogrāfijā redzamā lokomotīve ir Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīcā, tātad lokomotīves īpašnieku apmierina šī lokomotīve ja jau atsūtīja uz remontu Daugavpilī, jo ja būtu palicis tikai ārējais veidols, tad nevajadzētu dzīt to uz Daugavpili, jo arī Polijā šīs lokomotīves neslikti remontē. omāju, ka saprotat ko es gribu ar to teikt!
Šīs lokomotīves ekspluatē ne tikai Vācijā, lielos daudzumos šīs lokomotīves ir sastopamas Bulgārijā, vēl Polijā var manīt un pašā Vācijā arī viņas ir pienācīgā daudzumā.
Šo lokomotīvi ražoja Luganskas (Vorošilovgradas) lokomotīvju rūpnīca un šīs mašīnas bija tikai eksportam, tāpēc "mūsu platuma grādos" viņas nav sastopamas! Vēl bija ТЭ-120 un dažas citas modifikācijas un 2ТЭ109, ko tagad ekspluatē Polijas dzelzceļš!