Author Topic: Kravu pārvadājumi | Грузовые перевозки  (Read 3702 times)

Offline miniaturmodelle

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 486
  • Karma: +11/-0
  • Viss kas notiek, notiek uz labu!
    • Miniaturmodelle
Kravu pārvadājumi | Грузовые перевозки
« on: April 10, 2009, 06:15:01 PM »
"Latvijas dzelzceļš" nākotnē plāno strādāt Lietuvā; pagaidām to aizkavē kaimiņvalsts velme aizsargāt savu tirgu

RĪGA, MAR 27, BNS
 
Latvijas dzelzceļa kompānija "Latvijas dzelzceļš" (LDz) nākotnē plāno strādāt Lietuvā, piektdien Latvijas Televīzijas raidījumā "Labrīt, Latvija!" teica uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Uģis Magonis.
"Mums ir tāda doma strādāt Lietuvā, bet pašreiz tas nav iespējams, jo Lietuva dara visu, lai aizsargātu savu tirgu. Viņiem ir ļoti augsta maksa par infrastruktūru un arī licencēšana un sertifikācija ir diezgan apgrūtinoša," teica Magonis.
Viņš stāstīja, ka plāns strādāt Lietuvā bija saistīts ar velmi apkalpot "Mažeiķu naftas" kravas un pārmānīt tās no Klaipēdas ostas uz Rīgas ostu.
Pēc viņa teiktā, par citām valstīm LDz pagaidām plānu neesot.
LDz pērn strādāja ar apgrozījumu nedaudz zem 300 miljoniem latu - tas bija par aptuveni 10% lielāks nekā 2007.gadā.
LDz koncernu veido uzņēmumi "LDz infrastruktūra", "LDz Cargo", "LDz ritošā sastāva serviss", "Starptautiskie pasažieru pārvadājumi" un "LDz apsardze".
"Latvijas dzelzceļš" pieder valstij. Tā koncerns nodarbojas ar kravu pārvadājumiem pa dzelzceļu un uztur infrastruktūru.

BNS, + 371 67088 614, eko_zinas@bns.lv

Offline miniaturmodelle

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 486
  • Karma: +11/-0
  • Viss kas notiek, notiek uz labu!
    • Miniaturmodelle
Re: Kravu pārvadājumi | Грузовые перевозки
« Reply #1 on: April 10, 2009, 06:18:04 PM »
"Latvijas dzelzceļš" strādā pie jaunu konteinerkravu vilcienu maršrutu izveides

diena.lv 27.03.2009

Latvijas dzelzceļa kompānija "Latvijas dzelzceļš" (LDz) strādā pie jaunu konteinerkravu vilcienu maršrutu izveides. LDz valdes priekšsēdētājs Uģis Magonis piektdien "Latvijas dzelzceļa" 90.gadadienai veltītajā konferencē stāstīja, ka LDz kopā ar Igaunijas dzelzceļa kompāniju strādā pie konteineru vilciena "Sumbrs" maršruta izveides. Viņš informēja, ka "Sumbrs" pārvadās kravas no ziemeļiem uz dienvidiem - uz Minsku, Baltkrieviju, kā arī plānots maršrutu izstrādāt tālāk līdz Melnajai jūrai. Magonis klāstīja, ka projektā iesaistās arī privātie uzņēmēji, ar kuriem tiek risinātas sarunas. "Ļoti perspektīvs projekts nākotnē," viņš teica. LDz valdes priekšsēdētājs arī atzina, ka ir nosūtīts pirmais vilciens ar NATO kravām uz Afganistānu. "Pašreiz pirmais vilciens ir aizgājis, bet šis projekts ir neskaidrs," sacīja Magonis. "Tās tomēr ir vairāk amerikāņu kravas, un, ja amerikāņiem iepatīkas mūsu serviss, to varētu attīstīt tālāk un tas nebeigtos tikai ar Afganistānu," viņš pavēstīja. Magonis arī pastāstīja, ka nākotnes projekti ar konteinervilcienu "Baltika-tranzīts" saistās ar vilcienu, kas vestu kravas no Centrālāzijas, Ķīnas. Viņš norādīja, ka minētās aktivitātes ļauj cerēt, ka šogad LDz pārvadās lielāku konteineru skaitu nekā pērn. Savukārt Satiksmes ministrijas valsts sekretārs Nils Freivalds pauda, ka ministrija strādā pie "Baltika-tranzīts" maršruta pagarināšanas, ir izveidota starpvaldību komisija ar Ķīnu un Kazahstānu, kas strādā pie šī projekta starpvaldību līmenī. Jau vēstīts, ka konteinervilciens "Baltika-Tranzīts" kopš 2003.gada kursē starp Rēzekni un Kazahstānas lielāko pilsētu Almati. Pēc kompānija sniegtās informācijas, LDz pērn pārvadāja 52 759 konteinerus, kas ir par 4,6% mazāk nekā 2007.gadā. Ar kravu pārvadājumu veikšanu pa dzelzceļu nodarbojas LDz meitaskompānija "LDz Cargo".