Author Topic: LDz Cargo- pasažieru pārvadātājs  (Read 6869 times)

Offline Jānis

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 90
  • Karma: +1/-0
  • Svētdienas fotogrāfs ar vakardienas kameru
    • http://laikraksts.net76.net
LDz Cargo- pasažieru pārvadātājs
« on: February 19, 2009, 05:51:05 PM »
Tātad, veca ziņa, bet nu...:
Quote from: "Latvijas Vēstnesis" 2009. g. 13. janvāris
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija

    *
      Padomes lēmums Nr.1
      Rīgā 2009.gada 9.janvārī (prot.Nr.1, 1.p.)

      Par licences pasažieru pārvadājumiem pa dzelzceļu izsniegšanu sabiedrībai ar ierobežotu atbildību "LDZ Cargo"

      Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (turpmāk - Komisija) 2008.gada 13.novembrī saņēma sabiedrības ar ierobežotu atbildību "LDZ Cargo", vienotais reģistrācijas numurs: 40003788421, juridiskā adrese: Gogoļa iela 3, Rīga, LV-1547, (turpmāk - SIA "LDZ Cargo") 2008.gada 11.novembra iesniegumu licences pasažieru pārvadājumiem pa dzelzceļu saņemšanai (turpmāk - iesniegums).

      Komisija konstatē un secina:

      1. Komisija, izvērtējot tās rīcībā esošos dokumentus, 2008.gada 21.novembrī nosūtīja SIA "LDZ Cargo" vēstuli Nr.2-2.51/4190, kurā norādīja dokumentus, kurus saskaņā Dzelzceļa likuma 34.pantu un Ministru kabineta 2005.gada 30.augusta noteikumu Nr.664 "Sabiedrisko pakalpojumu licencēšanas noteikumi" 2.pielikumu SIA "LDZ Cargo" papildus nepieciešams iesniegt Komisijai licences saņemšanai.

      2. Komisija 2008.gada 5.decembrī saņēma SIA "LDZ Cargo" 2008.gada 5.decembra vēstuli Nr.K-4/319, ar kuru SIA "LDZ Cargo" daļēji iesniedza Komisijas pieprasītos dokumentus.

      3. Komisija 2008.gada 9.decembrī nosūtīja SIA "LDZ Cargo" vēstuli Nr.2-2.51/4492, kurā atkārtoti norādīja dokumentus, kurus SIA "LDZ Cargo" vēl ir nepieciešams iesniegt Komisijai licences saņemšanai.

      4. Komisija 2008.gada 15.decembrī saņēma SIA "LDZ Cargo" 2008.gada 15.decembra vēstuli Nr.K-4/329, ar kuru SIA "LDZ Cargo" iesniedza Komisijai iztrūkstošos dokumentus licences saņemšanai.

      5. Komisija 2009.gada 5.janvārī saņēma SIA "LDZ Cargo" 2008.gada 30.decembra vēstuli Nr.K-4/343, kurā SIA "LDZ Cargo" precizēja iesniegumā norādīto licences termiņa sākuma un beigu datumu un sabiedriskā pakalpojuma sniegšanas sākuma termiņu.

      6. Komisija no SIA "LDZ Cargo" ir saņēmusi visus Dzelzceļa likuma 34.pantā un Ministru kabineta 2005.gada 30.augusta noteikumos Nr.664 "Sabiedrisko pakalpojumu licencēšanas noteikumi" noteiktos dokumentus licences pasažieru pārvadājumiem pa dzelzceļu saņemšanai.

      7. SIA "LDZ Cargo" pilnvarotais pārstāvis V.Grjaznovs Komisijas padomes 2009.gada 9.janvāra sēdē izteica viedokli, ka, ņemot vērā valsts AS "Latvijas dzelzceļš" valdes pieņemto lēmumu nodot SIA "LDZ Cargo" starptautisko pasažieru pārvadājumu pa dzelzceļu funkciju izpildi, SIA "LDZ Cargo" nodrošinās minētos pārvadājumus ar 2009.gada 1.martu.

      Pamatojoties uz likuma "Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem" 9.panta pirmās daļas 4.punktu un otro daļu, Dzelzceļa likuma 34.panta septīto daļu un saskaņā Ministru kabineta 2001.gada 3.jūlija noteikumu Nr.297 "Noteikumi par regulējamiem sabiedrisko pakalpojumu veidiem" 8.1.punktu,



      padome nolemj:

      1. Izsniegt SIA "LDZ Cargo" licenci Nr.D10007 pasažieru pārvadājumiem pa dzelzceļu saskaņā ar licencē noteiktajiem nosacījumiem un prasībām sabiedrisko pakalpojumu sniegšanai (pielikumā).

      2. Noteikt licences Nr.D10007 termiņu no 2009.gada 1.marta līdz 2014.gada 28.februārim.

      3. Noteikt licences Nr.D10007 darbības zonu - Latvijas Republika.

      4. Noteikt, ka SIA "LDZ Cargo" pasažieru pārvadājumi pa dzelzceļu jāuzsāk ar 2009.gada 1.martu.

      Lēmums stājas spēkā ar tā pieņemšanas brīdi.

      Lēmumu var pārsūdzēt Administratīvajā rajona tiesā viena mēneša laikā no dienas, kad ieinteresētā persona uzzina vai tai vajadzēja uzzināt par pieņemto lēmumu.

      Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes priekšsēdētāja V.Andrējeva
Es tā saprotu, ka šī procedūra sarīkota, lai glābtu starptautiskos pārvadājumus no galīga bankrota? Interesanti, vai nīkuļojošos pasažieru pārvadājumus sāks dotēt ar kravu pārvadājumos nopelnīto naudu... Kurš servisu nodrošinās? Spēkā no 1. marta, pat sezonas beigas negaida.

Nu, es birokrātijā esmu galīgs cirvis.  :-[

Offline Railman

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 77
  • Karma: +1/-0
Re: LDz Cargo- pasažieru pārvadātājs
« Reply #1 on: February 19, 2009, 09:38:32 PM »
Kad likvidējās pasažieru pārvadājumu pārvalde, tad starptautiskie pasažieru pārvadājumi palika karājoties gaisā.
Vilcienus jau apkalpo SIA "L-Ekspresis", bet velk tos vilcienus LDZ Cargo, jo LE jau it kā ir iegādājies savas lokomotīves (rūsē vagonu parkā), bet brigāžu viņiem nav un nebūs, jo par to naudu ko viņi piedāvā maksāt Latvijā neatradīs nevienu mašīnistu, kurš būtu ar mieru strādāt.
Un vispār lai nepaputētu starptautiskie pārvadājumi ir kārtīgi 'jāapšķēre" SIA "L-Ekspresis" administratīvais aparāts-tad arī biļetes uzreiz būs lētākas!

Offline toms

  • Global Moderator
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 180
  • Karma: +8/-0
Re: LDz Cargo- pasažieru pārvadātājs
« Reply #2 on: February 20, 2009, 06:07:30 AM »
Bet tā (L-Ekspresis) taču ir privātā firma ;) Un varbūt man kāds var izskaidrot, kā atsevišķu izbijušo Baltijas dz.c. atbildīgu darbinieku rokās nonāca VČD-1 un teju visi LDZ pasažieru vagoni!? Cik esmu lasījis - tā it kā bija noma ar izpirkumu (kura laikam vēl nav beigusies, jo uz vagoniem ir LDZ emblēma)...
toms

Offline Jānis

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 90
  • Karma: +1/-0
  • Svētdienas fotogrāfs ar vakardienas kameru
    • http://laikraksts.net76.net
Re: LDz Cargo- pasažieru pārvadātājs
« Reply #3 on: February 20, 2009, 12:15:24 PM »
Vilcienus jau apkalpo SIA "L-Ekspresis", bet velk tos vilcienus LDZ Cargo, jo LE jau it kā ir iegādājies savas lokomotīves (rūsē vagonu parkā), bet brigāžu viņiem nav un nebūs, jo par to naudu ko viņi piedāvā maksāt Latvijā neatradīs nevienu mašīnistu, kurš būtu ar mieru strādāt.
Vismaz viena lokomotīve (ТЭП70-0201) strādāja Igaunijā kādu laiku atpakaļ. Igauņi īrēja. Bet- jā, kopš remonta (pārkrāsošanas) lielākoties tās lokomotīves rūs...   :'(
Un vispār lai nepaputētu starptautiskie pārvadājumi ir kārtīgi 'jāapšķēre" SIA "L-Ekspresis" administratīvais aparāts-tad arī biļetes uzreiz būs lētākas!
Mhm, biļetes ir nepieklājīgi dārgas...
Un varbūt man kāds var izskaidrot, kā atsevišķu izbijušo Baltijas dz.c. atbildīgu darbinieku rokās nonāca VČD-1 un teju visi LDZ pasažieru vagoni!? Cik esmu lasījis - tā it kā bija noma ar izpirkumu (kura laikam vēl nav beigusies, jo uz vagoniem ir LDZ emblēma)...
Ugu, mani arī interesē.

Starp citu, tikko БЧ mājas lapā izlasīju, ka ar jauno sezonu (30. maiju) atjaunos vilcienu Rīga- Gomeļa. Interesanti, kurš formēs sastāvu. Laikam jau letiņi, neviens cits milzīgo naudu par mūsu infrastruktūras izmantošanu maksāt negrib... :D
« Last Edit: February 20, 2009, 12:33:11 PM by Artrid »

Offline Vadims Falkovs

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 126
  • Karma: +7/-2
    • Rīgas Transports / Рижский Транспорт
Re: LDz Cargo- pasažieru pārvadātājs
« Reply #4 on: February 20, 2009, 10:41:04 PM »
Bet tā (L-Ekspresis) taču ir privātā firma ;)
Nu ja. L-Ekspresis pieder Igaunijas firmai Transgroup Invest AS, kura pieder Krievijas firmai ZAO Transmšolding kurai pirder firma Tverskoj Ekspress. Tas viss nozīmē, ka L-Ekspresis sen jau ir Tverskoj Ekspress.

Quote
Cik esmu lasījis - tā it kā bija noma ar izpirkumu (kura laikam vēl nav beigusies, jo uz vagoniem ir LDZ emblēma)...
Emblēma atveido valsts piederību, pat ja būtu galigi prīvātfirma, tai būtu LDz emblema uz vagoniem.

Offline toms

  • Global Moderator
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 180
  • Karma: +8/-0
Re: LDz Cargo- pasažieru pārvadātājs
« Reply #5 on: February 21, 2009, 07:35:45 AM »
Emblēma atveido valsts piederību, pat ja būtu galigi prīvātfirma, tai būtu LDz emblema uz vagoniem.
Cik es saprotu no logotipiem, piederības un valsts atpazīšanas zīmēm, tad valsti mēs atpazīstam ar ģerboņa palīdzību, kā tas bija 1920-30.g.g. LDZ taču nav valsts. Pie tam, vismaz vietējā satiksmē, LDZ tiek noņemts tad, ja šis ritošais sastāvs pāriet citas juridiskas personas valdījumā kā PV, Bānītis, Baltijas tranzīta serviss, BE. Jebkurā gadījumā tā man pasakaidroja VDzA. Būs jānosakidro arī par šo gadījumu.
toms

Offline Vadims Falkovs

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 126
  • Karma: +7/-2
    • Rīgas Transports / Рижский Транспорт
Re: LDz Cargo- pasažieru pārvadātājs
« Reply #6 on: February 21, 2009, 08:03:07 AM »
LDZ tiek noņemts tad, ja šis ritošais sastāvs pāriet citas juridiskas personas valdījumā kā PV, Bānītis
PV - LDz pagaidam vēl ir virs PV logo.
Vai Bānītim LDz noņēma?
« Last Edit: February 21, 2009, 08:12:33 AM by Vadims Falkovs »

Offline Railman

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 77
  • Karma: +1/-0
Re: LDz Cargo- pasažieru pārvadātājs
« Reply #7 on: February 21, 2009, 09:11:25 AM »
PV - LDz pagaidam vēl ir virs PV logo.
Vai Bānītim LDz noņēma?

Ir jau vagoni, kur vairs tikai PV logo ir un LDZ logo vairs nav!

Offline vladl

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 765
  • Karma: +9/-0
Re: LDz Cargo- pasažieru pārvadātājs
« Reply #8 on: February 23, 2009, 09:33:47 AM »
Отремонтированные вагоны с инициалами Тверского Экспресса в вагонном парке ст. Рига.пасс.

Offline Vadims Falkovs

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 126
  • Karma: +7/-2
    • Rīgas Transports / Рижский Транспорт
Re: LDz Cargo- pasažieru pārvadātājs
« Reply #9 on: February 24, 2009, 10:51:44 AM »
Сервис продолжит оказывать "Экспресис", вагоны тоже не от "Карго". Как мне разъяснили, просто переподчинение (сейчас дирекция международных перевозок подчиняется напрямую Магонису), а так дирекции не будет, а оператором будет считаться "Карго".