Jā - man nebija taisnība par numuriem. Attiecībā uz vagonu iepirkumiem, tad šie ir pirmie vagoni, kurus pērk LDZ CARGO. Pats LDZ platformas pirka iepriekš. Tagad vēl nedaudz oficiāla informācija par to, kas šogad tiks nopirkts un attēli no sniegainās prezentācijas.
80-pēdu platformas (200 vienības)
Modelis: 13-7024
Celtspēja: 71,2 tonnas
Vagona garums: 25,62m
80-pēdu platformas paredzētas tikai lielas tonnāžas konteineru pārvadāšanai dažādās kombinācijās. Uz platformas var uzkraut divus 40-pēdu, vai četrus 20-pēdu konteinerus. Iespējamas arī citas iekraušanas kombinācijas, jo platformas aprīkotas ar atvāžamiem kronšteiniem konteineru stiprināšanai.
60-pēdu platformas (100 vienības)
Modelis: 13-935A-01
Celtspēja: 69 tonnas
Platformas garums: 19,62m
Platformas platums: 2,93m
60-pēdu platforma paredzēta lielas tonnāžas konteineru pārvadāšanai un ir ļoti universālas, jo uz tām var pārvadāt arī dažāda veida riteņtehniku, kokmateriālus, caurules u.c. kravas. Platformas aprīkotas ar koka-metāla grīdu, speciālām skavām kravu nostiprināšanai, kā arī ar 24 atvāžamiem kronšteiniem konteineru stiprināšanai dažādās kombinācijās.
Segtie vagoni (100 vienības)
Modelis: 11-1807-01
Celtspēja: 66,7 tonnas
Ietilpība: 158m³
Vagona garums: 18,840m
Grīdas laukums: 49,3m²
Paredzēti kravām, kurām nepieciešama aizsardzība no atmosfēras iedarbības. Vagoniem palielināts virsbūves apjoms, kas ļauj iekraut viegla svara kravas lielākā apjomā