Author Topic: No Rīgas līdz Aizkrauklei- aptuveni 2,5 stundās  (Read 4997 times)

Offline Jānis

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 90
  • Karma: +1/-0
  • Svētdienas fotogrāfs ar vakardienas kameru
    • http://laikraksts.net76.net
No Rīgas līdz Aizkrauklei- aptuveni 2,5 stundās
« on: March 26, 2009, 07:33:41 PM »
http://sirius.ldz.lv/sari/marshr2.asp?id=6693&sch_id=10975&lngg=lv&dateIn=26.03.2009&stationIn=1621&stationOut=1598&stationBetween=-1&number=684%D0%A0&mode=1

Kaut kādā ziņā piepildījusies SM ierēdņu iecere par dīzeļvilcienu izmantošanu piepilsētas satiksmē.  ::)
Pretīgo un mūžīgo remontdarbu dēļ šis numurs vēl atkārtosies 14.aprīlī, 16.aprīlī un 21.maijā, nemaz nerunājot par veselu rindu citu izmaiņu, kurās ierindas pilsonim pagrūti orientēties.

Saprotu, sliedes jālāpa, bet tādas darbības attur no pasažieru vilcienu izmantošanas. Tāpēc interesanti, vai būtu ekonomiski attaisnojami noformēt kādu DR1A pēc "formulas" M+P+M. Elektrovilciena grafikā droši vien neiekļautos, bet tomēr...

Offline vladl

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 765
  • Karma: +9/-0
Re: No Rīgas līdz Aizkrauklei- aptuveni 2,5 stundās
« Reply #1 on: March 27, 2009, 12:20:19 PM »
Вчера работал этим поездом, вряд ли электропоезд проследовал бы быстрее. От Огре до Скривери по неправильному пути, естественно дается запас времени на все операции. И потом, это же не каждый день. Неужели для пассажиров лучше, если в эти дни вообще отменить все поезда на время окна?

Offline Railman

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 77
  • Karma: +1/-0
Re: No Rīgas līdz Aizkrauklei- aptuveni 2,5 stundās
« Reply #2 on: March 27, 2009, 12:43:23 PM »
Вчера работал этим поездом, вряд ли электропоезд проследовал бы быстрее. От Огре до Скривери по неправильному пути, естественно дается запас времени на все операции. И потом, это же не каждый день. Неужели для пассажиров лучше, если в эти дни вообще отменить все поезда на время окна?



Vispār jau elektrovilciens šo atālumu veiktu ātrāk par dīzeļvilcienu. Elektrovilcienam ieskrējiens ir ātrāks un bremzēšana arī īsāka un uz šo var ieekonomēt laiku.
Protams, ka remonta laikā tiek dota laika rezerve un vilcienu kustības grafiks ir jāievēro. Pēc saraksta vilcienam 6212 Rīga-Aizkraukle ir ielikta 1,5 stundas stāvēšana Lielvārdē un te jau vairs nav nozīme dīzeļvilciens vai elektrovilciens.
Dīzeļvilcienam ir priekšrocība tā, ka viņš ir autonoms.
Ceļinieki plāno lielus darbus konkrētās dienās un tāpēc jāatslēdz elektrība kontakttīklā, tāpēc arī brauks dīzeļvilciens.
Tomēr labāk dīzeļvilciens, nekā vispār atcelt un lauzīt galvu kā tikt uz mājām/darbu!

Offline Jānis

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 90
  • Karma: +1/-0
  • Svētdienas fotogrāfs ar vakardienas kameru
    • http://laikraksts.net76.net
Re: No Rīgas līdz Aizkrauklei- aptuveni 2,5 stundās
« Reply #3 on: March 27, 2009, 04:02:20 PM »
Tomēr labāk dīzeļvilciens, nekā vispār atcelt un lauzīt galvu kā tikt uz mājām/darbu!
Неужели для пассажиров лучше, если в эти дни вообще отменить все поезда на время окна?
Я думаю- лучше до Огре, где побольше народа, пустить электричку, а дальше до Айзкраукле- автобус (где принимают железнодорожные билеты), как это делается, когда ремонтируют однопутки.

Offline vladl

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 765
  • Karma: +9/-0
Re: No Rīgas līdz Aizkrauklei- aptuveni 2,5 stundās
« Reply #4 on: March 27, 2009, 05:00:02 PM »
Если есть возможность пропускать поезда, то вряд ли станут платить деньги чужому автотранспортному предприятию за перевозку пассажиров. Вот если у железной дороги будет свой парк автобусов, как, например, на немецкой DB, то можно вести свою логистику.

Offline Railman

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 77
  • Karma: +1/-0
Re: No Rīgas līdz Aizkrauklei- aptuveni 2,5 stundās
« Reply #5 on: March 27, 2009, 08:42:01 PM »
Kādreiz pirmās republikas laikā arī Latvijas dzelzceļam bija savi autobusi! Tā kā viss jaunais ir labi aizmirsts vecais.
Drīz mēs nonāksim tādā situācijā, kad vilcienu vairs nebūs ekonomiski izdevīgi laist, tad atliek divi ceļi vai nu atdot nišu "autobusniekiem', kas mūsu laikā būtu ļoti liela muļķība, vai iegādāties pašiem autobusus un vilcienu vietā laist autobusus!

Offline Vadims Falkovs

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 126
  • Karma: +7/-2
    • Rīgas Transports / Рижский Транспорт
Re: No Rīgas līdz Aizkrauklei- aptuveni 2,5 stundās
« Reply #6 on: March 28, 2009, 10:11:50 AM »
Если есть возможность пропускать поезда, то вряд ли станут платить деньги чужому автотранспортному предприятию за перевозку пассажиров.
Это как-то не совсем логично. Так как себестоимость пробега поезда- порядка 12 латов за километр, а пробега автобуса - порядка 2 латов за километр. так что могли бы даже сэкономить, уплатив чужому дяде. :)

Offline toms

  • Global Moderator
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 180
  • Karma: +8/-0
Re: No Rīgas līdz Aizkrauklei- aptuveni 2,5 stundās
« Reply #7 on: March 29, 2009, 08:23:41 AM »
Bet vai Jūs esat kādreiz redzējuši "logus" Rietumeiropas valstu dzelzceļos?
toms

Offline vladl

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 765
  • Karma: +9/-0
Re: No Rīgas līdz Aizkrauklei- aptuveni 2,5 stundās
« Reply #8 on: March 29, 2009, 06:52:40 PM »
Ежедневные технологические "окна" для проведения плановых работ по содержанию пути есть на любой дороге, в том числе и на Западе и расписание движения поездов составляется с учетом "окон". Другой вопрос - капитальный ремонт пути. В Европе сталкивался с такой практикой: поезд прибывает на станцию, пассажиры пересаживаются в автобусы с логотипом ж.д. компании, переезжают до следующей станции, далее опять в поезд и до станции назначения. У нас политика простая - сэкономишь дотации, в следующий раз их обрежут, не говоря уже о прочих интересах .
« Last Edit: March 31, 2009, 11:28:02 AM by vladl »