Author Topic: Dzelzceļa stacija | Ж.Д. вокзал  (Read 5516 times)

Offline miniaturmodelle

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 486
  • Karma: +11/-0
  • Viss kas notiek, notiek uz labu!
    • Miniaturmodelle
Dzelzceļa stacija | Ж.Д. вокзал
« on: April 06, 2009, 06:54:33 PM »
Centrālo staciju ierosina pārveidot

DB 06.04.2009

Pēc Rīgas pilsētas arhitekta biroja pasūtījuma izstrādāta Stacijas laukuma un tuvākās apkārtnes vīzija, kas piedāvā būtiskas izmaiņas posmā starp Dzelzs tiltu un Ģertrūdes ielu. Autors, arhitekts Edgars Treimanis, norādīja, ka tā ir vīzija, ko nevajadzētu uztvert par gatavu priekšlikumu, bet par ievadu diskusijai.

Jaunais priekšlikums piedāvā radikāli pārveidot stacijas ēku, izvietojot tajā multimodālo transporta mezglu, kurā pasažierim ir iespēja ērti pārsēsties no viena transportlīdzekļa otrā. Šādu mezglu Rīgas pilsēta līdz šim iecerējusi rūpniecības tirgus vietā, ko vairāki eksperti novērtē kā neveiksmīgu ideju, jo pilsētas transports netiek sasaistīts ar dzelzceļu. Visvairāk diskusiju varētu izraisīt ideja par esošās stacijas ēkas nojaukšanu un jaunu būvapjomu izvietošanu Stacijas laukumā.
Atis Rozentāls
« Last Edit: November 06, 2009, 04:09:09 PM by Doctor_MB »

Offline miniaturmodelle

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 486
  • Karma: +11/-0
  • Viss kas notiek, notiek uz labu!
    • Miniaturmodelle
Re: Dzelzceļa stacija | Ж.Д. вогзал
« Reply #1 on: April 10, 2009, 03:48:24 PM »
Multifunkcionālajā projektā ar dzelzceļa staciju Skanstes ielas rajonā līdz šim ieguldīti 14 miljoni eiro

RĪGA, MAR 24, BNS

Kompānijas "Pilsētas ganību" multifunkcionālajā projektā ar dzelzceļa staciju Skanstes ielas rajonā līdz šim investēti aptuveni 14 miljoni eiro (9,839 miljoni latu), aģentūrai BNS pastāstīja projekta pārstāvis Rihards Linde.
Viņš atzina, ka pagaidām ir veikti iegādātā īpašuma ģeodēziskie, ekonomiskie un infrastruktūras pētījumi, kā arī izstrādāts apbūves priekšlikums un apsaimniekots esošais īpašums. Kopumā projektā plānots ieguldīt 100 miljonus eiro (70,28 miljonus latu).
Linde norādīja, ka projektā paredzēta dzelzceļa stacija, autoosta un darījumu centrs, kas kopā ar publisko telpu sasniedz 96,4 tūkstošus kvadrātmetru. Kopējā teritorijas platība ir aptuveni 33,4 hektāri.
Viņš klāstīja, ka tagad kompānija gaida, kad tiks pabeigta Rīgas teritorijas plānojuma izstrāde un tiks nomainīts teritorijas zonējums. Konkrētus būvniecības sākšanas termiņus Linde nevarēja nosaukt, jo daudzas lietas esot atkarīgas no Rīgas pašvaldības. Viņš teica - lai arī iepriekš bija plānots, ka 2009.gadā varētu sākt projekta būvniecību, pa šo laiku situācija ir mainījusies un nekādi termiņi netiekot plānoti.
"Mums jau sākumā bija skaidrs, ka šis ir ilgtermiņa projekts," sacīja Linde.
Iepriekš Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta (PAD) direktors Pēteris Strancis laikrakstam "Dienas Bizness" (DB) uzsvēris, ka jaunā dzelzceļa stacija Skanstes ielas rajonā, jaunbūvējamās Sporta ielas un Ganību dambja krustojumā, būs kā daļēja alternatīva esošajai centrālajai dzelzceļa stacijai, jo atradīsies tuvu pilsētas centram attīstītā rajonā un no tās varēs tikt uz citām Latvijas pilsētām. Netālu no jaunās dzelzceļa stacijas plānots būvēt arī «park&ride» autostāvvietu un autoostu.
Pēc "Lursoft" informācijas, "Pilsētas ganību" lielākā īpašniece ir Nīderlandē reģistrētā kompānija "Pilsetas Investments B.V." (60%). Uzņēmuma kapitāldaļas pieder arī vairākām privātpersonām un "Rietumu bankai" piederošajai kompānijai "RB Investments".
Zanda Zablovska, + 371 67088612, eko_zinas@bns.lv

Dienas Bizness
23.03.2009
A. Rozentāls

Offline Railman

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 77
  • Karma: +1/-0
Re: Dzelzceļa stacija | Ж.Д. вогзал
« Reply #2 on: June 28, 2009, 07:21:44 PM »
Kur Rīgā ir dzelzceļa stacija? ???
Ir tirdzniecības centrs "Origo", kurā ieiet dzelzceļa sliedes!
Man draugiem no Pērterburgas veselas 20 minūtes bija jāskaidro, kāpēc pilsētas nosaukums "Rīga" rakstās "Origo"
Visas problēms sākās ar to, ka mēs ķeram eiropas idejas, bet tā viņas izļurkājam un pārspīlējam, ka šausmas skatīties!
NOsauciet man kaut vienu eiropas pilsētu, kur stacijā būtu kāds lielveikals kā Rimi?! Nav tādu staciju!
Tā kā sorry! Rīgā jau sen vairs nav dzelzceļa stacijas! Es kolēģiem jau ieteicu, iebraucot rīgā ziņot "Galapietura "Tirdzniecības centrs "Origo""! Tas būtu pareizāk!
Redziet ko dara alkatība un tagad tas notiek jau valsts mērogā!

Offline vladl

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 765
  • Karma: +9/-0
Re: Dzelzceļa stacija | Ж.Д. вогзал
« Reply #3 on: June 28, 2009, 07:54:21 PM »
Согласен, по идее на станции Рига пассажирская даже поезда подождать негде, в единственном небольшом зале ожидания вонь и стада бомжей. А так одни магазины и кафе.

Offline Jānis

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 90
  • Karma: +1/-0
  • Svētdienas fotogrāfs ar vakardienas kameru
    • http://laikraksts.net76.net
Re: Dzelzceļa stacija | Ж.Д. вогзал
« Reply #4 on: June 29, 2009, 05:08:12 PM »
Pulkstenis ir labi uzfrišināts, pārējais tiešām ir galīgi lieks. Tie, kas apmeklē veikalus, dodas caur stacijai vai tuneļiem, kur jau tā nav pārāk plaši, nedod Dievs, ja kavē vilcienu- tad pūlim izskriet cauri nevarēsi. Soliņi kādā no centrālajām zālēm nenāktu par skādi. Un arī piekrītu, ka vajadzētu novākt uzrakstu "Origo", kaut vai tāpēc, ka no latviešu valodas viedokļa tas nav gluži saprotams.

Offline miniaturmodelle

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 486
  • Karma: +11/-0
  • Viss kas notiek, notiek uz labu!
    • Miniaturmodelle
Re: Dzelzceļa stacija | Ж.Д. вогзал
« Reply #5 on: October 12, 2009, 05:23:57 PM »
Atjaunota Mārcienas stacija

Latvijas Dzelzceļnieks Nr. 37

Cementa ražotājs Cemex atjaunojis dzelzceļa termināli Mārcienā un atsākti iekšzemes pārvadājumi iecirknī Pļaviņas— Gulbene. Stacijas atjaunošanā Cemex ieguldīja 788 tūkst. latu.
Mārcienas stacija atrodas netālu no kompānijas smilšu un šķembu ieguves karjera, kā arī no mobilas
transporta betona ražotnes. Kopējais investīciju apjoms, kas ieguldīts būvniecības un transporta
infrastruktūrā Madonas novadā, ir 5,8 miljoni latu. Derīgo izrakteņu apstrādē tiek izmantots moderns
Īrijā ražots tehnoloģiskais komplekss. Cemex valdes loceklis Jānis FREIBERGS paskaidroja, ka
kompānija ir sākusi derīgo izrakteņu ieguvi un pārstrādi, lai ražotu kvalitatīvu ceļu būves materiālu.
Līdz šim šādu būvniecības materiālu ieveda no Skandināvijas valstīm vai Lietuvas.
Ar termināla un dzelzceļa palīdzību kompānijai būs iespēja piesaistīt vairāk klientu un apgūt jaunus
produkta pārdošanas tirgus. Jaunajā kompleksā vienā sesijā (8 stundas) iespējams apstrādāt 220
tonnas materiālu.
«Atjaunojot Mārcienas staciju tiek atdzīvināta arī iekšzemes kravu pārvadājumi posmā Pļaviņas —
Gulbene, kas, protams, ir pozitīvs fakts», sacīja SIA LDz Cargo valdes priekšsēdētājs Guntis MAČS

Offline vladl

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 765
  • Karma: +9/-0
Re: Dzelzceļa stacija | Ж.Д. вогзал
« Reply #6 on: October 28, 2009, 02:29:24 PM »
Atjaunota Mārcienas stacija

Latvijas Dzelzceļnieks Nr. 37

Cementa ražotājs Cemex atjaunojis dzelzceļa termināli Mārcienā un atsākti iekšzemes pārvadājumi iecirknī Pļaviņas— Gulbene. Stacijas atjaunošanā Cemex ieguldīja 788 tūkst. latu.
Mārcienas stacija atrodas netālu no kompānijas smilšu un šķembu ieguves karjera, kā arī no mobilas
transporta betona ražotnes. Kopējais investīciju apjoms, kas ieguldīts būvniecības un transporta
infrastruktūrā Madonas novadā, ir 5,8 miljoni latu. Derīgo izrakteņu apstrādē tiek izmantots moderns
Īrijā ražots tehnoloģiskais komplekss. Cemex valdes loceklis Jānis FREIBERGS paskaidroja, ka
kompānija ir sākusi derīgo izrakteņu ieguvi un pārstrādi, lai ražotu kvalitatīvu ceļu būves materiālu.
Līdz šim šādu būvniecības materiālu ieveda no Skandināvijas valstīm vai Lietuvas.
Ar termināla un dzelzceļa palīdzību kompānijai būs iespēja piesaistīt vairāk klientu un apgūt jaunus
produkta pārdošanas tirgus. Jaunajā kompleksā vienā sesijā (8 stundas) iespējams apstrādāt 220
tonnas materiālu.
«Atjaunojot Mārcienas staciju tiek atdzīvināta arī iekšzemes kravu pārvadājumi posmā Pļaviņas —
Gulbene, kas, protams, ir pozitīvs fakts», sacīja SIA LDz Cargo valdes priekšsēdētājs Guntis MAČS
Станция - громко сказано, просто ответвление от главного хода и тупиковые пути без сигналов. Не совсем понятно, для чего это понадобилось, ведь каръерный путь выходит на станцию Яункалснава, имеющую путевое развитие и стоящая пустой, а тут еще 13 км по основной ветке. Возможно, что эти пути могут использовать для отстоя вагонов, тогда надо строить и пост охраны.