Author Topic: Jauni elektrovilcieni | Новые электрички  (Read 62983 times)

Offline toms

  • Global Moderator
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 180
  • Karma: +8/-0
Jauni elektrovilcieni | Новые электрички
« on: February 16, 2009, 09:38:35 AM »
Ļoti atvainojos, bet man kaut kā izdevās izdzēst Vadima rakstīto par PV plāniem jauno elektrovilcienu iegādes sakarā (arī URL). Es ļoti lūdzu šo informāciju šeit atkārtot.
Man ir ziņas, kas PV pavisam nopietni skatās uz RVR pusi.
toms

Offline Vadims Falkovs

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 126
  • Karma: +7/-2
    • Rīgas Transports / Рижский Транспорт
Re: Jauni elektrovilcieni | Новые электрички
« Reply #1 on: February 16, 2009, 10:03:31 AM »
Vadims tur tikai deva linku uz somiem būvējamo Stadler rūpnīcas vilcienu uz 1524 mm

par kuru man zināms ir, ka PV brauca uz vietu, aplūrēja to ritekli un rīja siekalas.
http://www.stadlerrail.com/images/content/datenblaetter/06_flirt/Junakalusto%20Oy%20e.pdf

Varu pibildet, ka pagaidam RVR zemgrīdas "električkas" projekta diemžēl nav. Ir pusaugstgrīdas dīzeļa projekts skuču veida uz papīra.

Šlesera apsolīto trīs jauno DR1 dīzeļu pasūtīšanas 2008.gadā ta arī nenotika un nenotiks, jo PV tagad iztraktē šlesera solijumu kā esošo "piežogļu" "padzīlināta modernizācija" nevis būvniecība no jaunā.

Offline toms

  • Global Moderator
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 180
  • Karma: +8/-0
Re: Jauni elektrovilcieni | Новые электрички
« Reply #2 on: February 16, 2009, 10:08:15 AM »
Ahā - bet rūpnīcā daudzi domā, ka pasūtījums būs ;) Es gan būtu priecīgāks par modernāku un komfortablāku risinājumu.
Un pie reizes es nekādi nevaru saprast kā lietuvieši spēj tik daudz jauna ritošā nopirkt ???
toms

Offline miniaturmodelle

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 486
  • Karma: +11/-0
  • Viss kas notiek, notiek uz labu!
    • Miniaturmodelle
Re: Jauni elektrovilcieni | Новые электрички
« Reply #3 on: February 16, 2009, 05:20:28 PM »
Jā un pērk jau jaunus, rietumos ražotus! Nevis kā mēs te, modernizējam 30 gadus vecus braucamos!  :-\ 

Offline Vadims Falkovs

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 126
  • Karma: +7/-2
    • Rīgas Transports / Рижский Транспорт
Re: Jauni elektrovilcieni | Новые электрички
« Reply #4 on: February 16, 2009, 06:28:44 PM »
Ahā - bet rūpnīcā daudzi domā, ka pasūtījums būs ;)

Ja būs tad tas būs labi.

Bet, zinājiet Altberga kungs, 2007.g. pirms Ziemassvētkiem es noturēju Šleseru un Magoni pie vārda, kā 2008.g. tiks izsludināts konkurss par 3 jauniem dīzeļiem, 2008.g. decembrī Magonis teica, ka PV vairs nav LDz, bet Šleresrs teica, kā - 2008.gads vēl nav beidzies un līdz 2008.g. 31.decembrim konkurss tiks sludināts.

2009.g. janvāra beigās es sazinājos ar PV un no turienes bija atbilde, ka PV vadība uztver Šlesera teikto, kā 3 dīzeļu padzīlinata modernizācija.

Laikām 2004.gada (man jāceļ savas piezīmes) Šlesers teica, ka L-jai vajag mūsdienu Eiropas standartiem atbilstošus jaunus vilcienus. Tolaik bija tikai viens projekts tāds zemiem peroniem - Talgo XXII. Es ta arī vaicāju Šleseram, vai Talgo XXII? Viņš aizrījies un nosarmt, ātri-ātri runājot, meg'ināja attaisnoties, ka rūpnīču ir daudz un tiks slūdinats konkurss... Bet viņš atgāja no ātrā runas tempa un ņema sev rokās tikai pēc pusotras minūtes.

Pēc tam 2007.gadā tam ienāca prātā, ka elektriskie vilcieni RVR nespēj modernizēt, līdz ar to velēšanām ir jāmeklē steidzīgs risinājums - aizvietot električkas ar padsmit DR1 dīzeļiem. Tas tika atskaņots arī man. Uz manu jautajumu Magonim, ka lai noturēt uz dzelzceļa pasazierus, ja vilciens 56 minītes vietā brauks līdz Slokai ar paātrinajumu 0,3 m/s2 pat 1:20 ?

Atbilde bija, mainīsim ne visur, bet atsēvišķos posmos. Pēc tam Šleseram uz galda tika nolika paskaidrojuma piezīme par dizeļu pārvadājumiespējam un viņš no šīs domas atsakās.

Ta pat 2007.dacembrī Šlesers teica, ka vilciens uz lidostu ies no Rīgas centrālstacijas 10-15 minūtes laikā. Es pacela roku un vaicāju Magonim, ka viņā plano izpildīt ministra rīkojumu, ja āobaltdien no Rīgas līdz Torņakalnam vilciens iet 5 minūtes, Zasam - 10, bez Depo Zolitīdei - 13 un Imantai - 15, sasniegt 15 minūtēs lidostu? Magonis nepaspēja mutu vert vaļā, ka atbildēja Šlesers, ka tas būs - ātrgaitas ekspressvilciens! Jomajo!

Un ja tagad kāds domā, ka kaut kas ir zināms uz priekšu, viņš sevi maldina. Viss ir dzīļā miglā.
« Last Edit: February 16, 2009, 06:35:42 PM by Vadims Falkovs »

Offline toms

  • Global Moderator
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 180
  • Karma: +8/-0
Re: Jauni elektrovilcieni | Новые электрички
« Reply #5 on: February 16, 2009, 08:05:39 PM »
Es jau saprotu, bet vai tiešām neko nevar darīt lietas labā? Ja mums Latvijā būtu tikai entuziasti, žurnālisti u.c. tā sauktie neformāļi, augsti stāvošajiem kungiem būtu vismaz morāls attaisnojums aizbildināties ar nezināšanu. Bet mums vairāki augsti stāvošo kungu pazemīgi kalpi ir profesionāļi un pat zinātņu doktori šajā sfērā (vilces ritošais sastāvs), kuri ļoti labi saprot kas mums ir vajadzīgs un kur to var dabūt...
toms

Offline Vadims Falkovs

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 126
  • Karma: +7/-2
    • Rīgas Transports / Рижский Транспорт
Re: Jauni elektrovilcieni | Новые электрички
« Reply #6 on: February 16, 2009, 08:33:10 PM »
Ja mums Latvijā būtu tikai entuziasti, žurnālisti u.c. tā sauktie neformāļi
Līdz ar to ka mums pie LDz un PV tiešās vadības ir neformāli, kadreiz neformāli-žurnālisti  ;) sajēdz par vilcieniem ko dziļāk pār PV vadību, diemžēl...
Quote
bet vai tiešām neko nevar darīt lietas labā?
Kats spēj izdarīt tik daudz, cik viņam ļauj viņa paša zināšanās, atstumtība no
a) procesa
b) lietas būtības
tam traucē
c) informācijas trūkums
un diez vai palidz ieņēmamais amats.
No savas puses varu apliecinat, kā, ņemot vēra visu augstākminēto trūkumu klāstu, meg'inu savas glūži nelielās iespējas ietvaros darit visu, ko spēju.

Quote
Bet mums vairāki augsti stāvošo kungu pazemīgi kalpi ir profesionāļi un pat zinātņu doktori šajā sfērā (vilces ritošais sastāvs), kuri ļoti labi saprot kas mums ir vajadzīgs un kur to var dabūt...

Tā ir otra problēma. Viņi arī zin
a) esošo situāciju, un ja super-puper atnāks uz Zasu, kur pat jauniem ātrumēritajiem parbaudei stenda nav, kā 7118-07R jau otro nedēļu nespēj salabot priekšējais durvis labajā pusē un katru rītu es braucu ar to pašu uzrakstu uz borta ar krītiņiem - "двери не работают", tad ar ko viņi labos to visu? Ar āmuru un mātesvārdu?
b) viņi arī grib turpināt stradat, tie kuri meg'ināja ko ieteikt lietas labā, vairs uz dzelzceļa augstiem amatiem nestrādā.
c) līdz ar to, ka zinātņu doktori vesela čupā neko jauno par ER2 neizgudroja, ir skaidrs arī mūsu ražošanas un tehniskās domas potenciāla iespējas. Un ja AR2 lai būtu signāls caur sliedēm nacās iekārtot drātslotu starp riteņiem, par ko vispār var iet runa. var būt arī tos doktorus ir jānobīd uz malu, lai lieta ietu uz priekšu? Nezinu, es jau PIEKTO (!) gadu meg'inu panākt lai arī vilcieniem dienas laikā būtu ieslēgs prožektors. Man meklē visas atrunas, lai tik TEN nemainīt, i ka stravai spuldzītei vajaga un tā naudu maksā, i TEN neļauj, i смысла нет, tagad jau trešais tehniskai nomainijies, un atkal visu jāsak no jauna. Viņš Magoņa priekšā saka no jauna par elektrību spiuldzītēm. Nu es ari teicu: kam, man Magoņa kung ticēt - Jumss vai viņam, jo pirms trim mēnešiem Jūs teicat, ka mainīs TEN? Nākamaja rīta man pārzvanija no LDz un teica, ka mans iesniegums "vēl joprojām ir uz galda" un "darbs tiek veikts". Man trūkst vārdi... 

Offline Jānis

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 90
  • Karma: +1/-0
  • Svētdienas fotogrāfs ar vakardienas kameru
    • http://laikraksts.net76.net
Re: Jauni elektrovilcieni | Новые электрички
« Reply #7 on: February 16, 2009, 09:20:03 PM »
Jā un pērk jau jaunus, rietumos ražotus! Nevis kā mēs te, modernizējam 30 gadus vecus braucamos!  :-\ 
Nujā, bet man, personīgi, roka neceltos sazāģēt ER2T. Kaut arī spainis, bet brauc godam. Tik vienviru durvis gan modernizētajiem vajag izraut, sakraut kaudzē un uzkurt sārtu- nepieklājīgi bieži lūst, kad pēdējo reizi braucu ar ER2-989, no ierindas bija izgājušas divas durvis, pie tam blakus. Man kā pasažierim vajadzēja iet garām visam vagonam, un pēc tam paciest grūstīšanos, kad galastacijā visi vagona pasažieri rausās laukā pa vienīgajām durvīm. Nav labi!
Quote
2009.g. janvāra beigās es sazinājos ar PV un no turienes bija atbilde, ka PV vadība uztver Šlesera teikto, kā 3 dīzeļu padzīlinata modernizācija.
Mhm, kaut vismaz to izdarītu...
Quote
Man meklē visas atrunas, lai tik TEN nemainīt, i ka stravai spuldzītei vajaga un tā naudu maksā, i TEN neļauj, i смысла нет, tagad jau trešais tehniskai nomainijies, un atkal visu jāsak no jauna. Viņš Magoņa priekšā saka no jauna par elektrību spiuldzītēm. Nu es ari teicu: kam, man Magoņa kung ticēt - Jumss vai viņam, jo pirms trim mēnešiem Jūs teicat, ka mainīs TEN? Nākamaja rīta man pārzvanija no LDz un teica, ka mans iesniegums "vēl joprojām ir uz galda" un "darbs tiek veikts". Man trūkst vārdi...
Pagājušajā vasarā taču par to runāja skaļi un publiski, vai ne? Man likās, ka tas jau ir spēkā, arī apzinīgākie mašīnisti slēdz bufera gaismas, piemēram:

Offline Railman

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 77
  • Karma: +1/-0
Re: Jauni elektrovilcieni | Новые электрички
« Reply #8 on: February 16, 2009, 09:33:49 PM »
Ahā - bet rūpnīcā daudzi domā, ka pasūtījums būs ;)

Ja būs tad tas būs labi.

Bet, zinājiet Altberga kungs, 2007.g. pirms Ziemassvētkiem es noturēju Šleseru un Magoni pie vārda, kā 2008.g. tiks izsludināts konkurss par 3 jauniem dīzeļiem, 2008.g. decembrī Magonis teica, ka PV vairs nav LDz, bet Šleresrs teica, kā - 2008.gads vēl nav beidzies un līdz 2008.g. 31.decembrim konkurss tiks sludināts.

2009.g. janvāra beigās es sazinājos ar PV un no turienes bija atbilde, ka PV vadība uztver Šlesera teikto, kā 3 dīzeļu padzīlinata modernizācija.

Laikām 2004.gada (man jāceļ savas piezīmes) Šlesers teica, ka L-jai vajag mūsdienu Eiropas standartiem atbilstošus jaunus vilcienus. Tolaik bija tikai viens projekts tāds zemiem peroniem - Talgo XXII. Es ta arī vaicāju Šleseram, vai Talgo XXII? Viņš aizrījies un nosarmt, ātri-ātri runājot, meg'ināja attaisnoties, ka rūpnīču ir daudz un tiks slūdinats konkurss... Bet viņš atgāja no ātrā runas tempa un ņema sev rokās tikai pēc pusotras minūtes.

Pēc tam 2007.gadā tam ienāca prātā, ka elektriskie vilcieni RVR nespēj modernizēt, līdz ar to velēšanām ir jāmeklē steidzīgs risinājums - aizvietot električkas ar padsmit DR1 dīzeļiem. Tas tika atskaņots arī man. Uz manu jautajumu Magonim, ka lai noturēt uz dzelzceļa pasazierus, ja vilciens 56 minītes vietā brauks līdz Slokai ar paātrinajumu 0,3 m/s2 pat 1:20 ?

Atbilde bija, mainīsim ne visur, bet atsēvišķos posmos. Pēc tam Šleseram uz galda tika nolika paskaidrojuma piezīme par dizeļu pārvadājumiespējam un viņš no šīs domas atsakās.

Ta pat 2007.dacembrī Šlesers teica, ka vilciens uz lidostu ies no Rīgas centrālstacijas 10-15 minūtes laikā. Es pacela roku un vaicāju Magonim, ka viņā plano izpildīt ministra rīkojumu, ja āobaltdien no Rīgas līdz Torņakalnam vilciens iet 5 minūtes, Zasam - 10, bez Depo Zolitīdei - 13 un Imantai - 15, sasniegt 15 minūtēs lidostu? Magonis nepaspēja mutu vert vaļā, ka atbildēja Šlesers, ka tas būs - ātrgaitas ekspressvilciens! Jomajo!

Un ja tagad kāds domā, ka kaut kas ir zināms uz priekšu, viņš sevi maldina. Viss ir dzīļā miglā.

Šlesers jau ir tikai ministrs un nemaz nesaprot dzelzceļa tehnoloģijas. Nu nebūs tas laiks mazāks, kaut franču TGV vilcienu palaidiet uz Lidostu!
Jo bremzes jāmēģina, to pieprasa TEN, tas vien jau prasīs 2 minūtes. Torņakalnā pāra galā ātrums uz Jūrmalu ir noteikts 50 km/h- nebūs te lielāks ātrums, jo tad ir gar dzelzceļu jāuzbūvē 3m augsts un 1m biezs žogs! Ministrs to nejēdz un nesaprot! Ka izņemot ritošo sastāvu vēl pastāv infrastruktūras prasības un TEN prasības un tās nesanāks varbūt izmainīt! Kaut gan skatoties kā strādā PV, tad laikam jau vienkāršāk ir izmainīt likumu, nekā ievērot to!

Offline Railman

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 77
  • Karma: +1/-0
Re: Jauni elektrovilcieni | Новые электрички
« Reply #9 on: February 16, 2009, 09:58:28 PM »
Ja mums Latvijā būtu tikai entuziasti, žurnālisti u.c. tā sauktie neformāļi
Līdz ar to ka mums pie LDz un PV tiešās vadības ir neformāli, kadreiz neformāli-žurnālisti  ;) sajēdz par vilcieniem ko dziļāk pār PV vadību, diemžēl...
Quote
bet vai tiešām neko nevar darīt lietas labā?
Kats spēj izdarīt tik daudz, cik viņam ļauj viņa paša zināšanās, atstumtība no
a) procesa
b) lietas būtības
tam traucē
c) informācijas trūkums
un diez vai palidz ieņēmamais amats.
No savas puses varu apliecinat, kā, ņemot vēra visu augstākminēto trūkumu klāstu, meg'inu savas glūži nelielās iespējas ietvaros darit visu, ko spēju.

Quote
Bet mums vairāki augsti stāvošo kungu pazemīgi kalpi ir profesionāļi un pat zinātņu doktori šajā sfērā (vilces ritošais sastāvs), kuri ļoti labi saprot kas mums ir vajadzīgs un kur to var dabūt...

Tā ir otra problēma. Viņi arī zin
a) esošo situāciju, un ja super-puper atnāks uz Zasu, kur pat jauniem ātrumēritajiem parbaudei stenda nav, kā 7118-07R jau otro nedēļu nespēj salabot priekšējais durvis labajā pusē un katru rītu es braucu ar to pašu uzrakstu uz borta ar krītiņiem - "двери не работают", tad ar ko viņi labos to visu? Ar āmuru un mātesvārdu?
b) viņi arī grib turpināt stradat, tie kuri meg'ināja ko ieteikt lietas labā, vairs uz dzelzceļa augstiem amatiem nestrādā.
c) līdz ar to, ka zinātņu doktori vesela čupā neko jauno par ER2 neizgudroja, ir skaidrs arī mūsu ražošanas un tehniskās domas potenciāla iespējas. Un ja AR2 lai būtu signāls caur sliedēm nacās iekārtot drātslotu starp riteņiem, par ko vispār var iet runa. var būt arī tos doktorus ir jānobīd uz malu, lai lieta ietu uz priekšu? Nezinu, es jau PIEKTO (!) gadu meg'inu panākt lai arī vilcieniem dienas laikā būtu ieslēgs prožektors. Man meklē visas atrunas, lai tik TEN nemainīt, i ka stravai spuldzītei vajaga un tā naudu maksā, i TEN neļauj, i смысла нет, tagad jau trešais tehniskai nomainijies, un atkal visu jāsak no jauna. Viņš Magoņa priekšā saka no jauna par elektrību spiuldzītēm. Nu es ari teicu: kam, man Magoņa kung ticēt - Jumss vai viņam, jo pirms trim mēnešiem Jūs teicat, ka mainīs TEN? Nākamaja rīta man pārzvanija no LDz un teica, ka mans iesniegums "vēl joprojām ir uz galda" un "darbs tiek veikts". Man trūkst vārdi... 

1)- ar to jauno ātrummērītāju ir tā, ka Krievijā viņu vairs neražo, jo skaitās novecojis un izmantots lielāko daļu tiek uz manevru lokomotīvēm. Uz maģistrālajām lokomotīvēm un motorvagonu ritošo sastāvu izmanto sistēmas "Bil-M" un "Klub".
2)- par durvīm, kad PV tehniskā departamenta vadītājs bija "ekskursijā" Austrijā viņam ļoti iepatikās šādas durvis, laikam bruca reģionālās satiksmes vilcienā, jo šādas durvis ir tikai reģionālās satiksmes vilcienos, bet ne piepilsētas vilcienos un tāpēc nolēma, ka arī mūsu vilcieniem jābūt ar šādām durvīm, bet kā viņas strādās- par to lai galva sāp mašīnistam!
3)- braukšana dienā ar ieslēgtu prožektoru neko nedos, jo pavērojiet kas notiek rīta un vakara stundās Zolitūdē, Imantā, kad cilvēki izkāpj no vilciena-viņi skrien un nemaz neskatās apkārt, it kā notiks kaut kas nopietns, ja viņš pastāvēs un pagaidīs to minūti, kamēr vilciens aizbrauks! Apakšējos lukturus es vēl piekrītu, bet prožektoru gan nevajag!
4)-PV nemaina likumus, TEN, to dara ministru kabinets. PV var tikai ar ministra svētību neievērot tos likumus un normatīvos aktus. PV vadībā nav kompetentu dzelzceļu speciālistu un parastajos cilvēkos vadība neieklausās (ko tad tie muļķīši var zināt) vadība tikai domā kā saglabāt krēslu un pakaļu, pārējais pašlaik viņus maz intresē!

Offline Vadims Falkovs

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 126
  • Karma: +7/-2
    • Rīgas Transports / Рижский Транспорт
Re: Jauni elektrovilcieni | Новые электрички
« Reply #10 on: February 16, 2009, 10:25:39 PM »
3)- braukšana dienā ar ieslēgtu prožektoru neko nedos, jo pavērojiet kas notiek rīta un vakara stundās Zolitūdē, Imantā, kad cilvēki izkāpj no vilciena-viņi skrien un nemaz neskatās apkārt, it kā notiks kaut kas nopietns, ja viņš pastāvēs un pagaidīs to minūti, kamēr vilciens aizbrauks! Apakšējos lukturus es vēl piekrītu, bet prožektoru gan nevajag!
Iziesim no pārastās log'ikas. Latvijas Republikā jebkurš "kustošs priekšmets" pārvietojas ar ieslēgtām fārām. Ja fāru nav, riteklis uztvērams ka stāvošs. Punkts.  Braucošs vilciens bez "fārām" uztverams kā "pusbraucošs". I runa neiet par stacijām, kur cilveki (īpasi Torņakalna, kur ir kreisvirziena kustība starp no Jumalas pienakušo vilcienu un uz Jelgavu braucošo). runa iet tikai par to, ka jebkuru braucoso vilcienu neatkarīgi no vietas uztvers kā braucošo tikai AR "fārām". Bet ne signaluguņiem.
Stacijās, manuprāt, kur vilcieni izmaina, vilciena vadītaja rīcība ir jabūt sekojoša - pirms 90 metriem (pie 5. vagona) dot svilpi, pirms 60 metriem (pie 3 vagona) dot svilpi un pirms 30 metriem (pie 1. vagona) dot dubultsvilpi. Tas pie ātruma 50 km/h ir attiecīgi 6 sekundes, 4 sekundes un  2 sekundes pirms iebraucot pie pārejas. Un cilveki būs brīdināti par vilcienu. Es biezi vēroju to situāciju Imantā. Un tur arī piebraucot no Jūrmalas puses gjējiem skatu aizsedz stacijas ēka, tur jāsvilp obligāti vismaz divas reizes ap 60 un ap 30 metriem pirms stacijas ēkas. Arī lielas problēmas stacijās ar salu peroniem. Tur par cilvēku drošību vispar neviens neparūpejies. Taja paša Torņakalnā perons UZ Jūrmalu ir 3 metru plats, cilveki gaida no Rīgas vilcienu un burtiski saspiesti ar uz Rīgu braucoso vilcienu. Perona šauruma dēļ veciem cilvēkiem un cilvēkiem ar vāju vestibulāraparatu var no diviem pretvirzienā kuštosiem vilcieniem sariebst galva...

Viena teikuma visas bistamas vietas, kuras prasa darbību drošības uzlabošanai i aprakstīt nevar. Bet dzelzceļam uz to, maigi izsakoties,  spļaut...
« Last Edit: February 16, 2009, 11:15:09 PM by Vadims Falkovs »

Offline vladl

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 765
  • Karma: +9/-0
Re: Jauni elektrovilcieni | Новые электрички
« Reply #11 on: February 17, 2009, 08:29:08 AM »
Могу со всей ответственностью заявить по опыту, что большинству людей абсолютно наплевать на звуковые сигналы, включеный прожектор и буферные фонари, которые кстати являются сигналом, а не фарами. В окрестностях Риги и самой столице, где пассажиропоток достаточно большой при виде приближающегося пасс. поезда люди несутся сломя голову не думая о том останавливается этот поезд на станции или нет. В Эстонии уже несколько лет ездят с включеным прожектором и буферными фонарями, на статистику ЧП это особо не повлияло. Инструкции поменять не так просто. Помимо TEN есть Инструкция по сигнализации, Инструкция по движению поездов и маневровой работе, местные инструкции и непомерно раздутый  ИТР. Пока все это согласуется, пройдет немало времени и кроме дополнительной головной боли работникам это ничего не принесет. Для пассажиров тоже есть правила и никто их не отменял.

Offline vladl

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 765
  • Karma: +9/-0
Re: Jauni elektrovilcieni | Новые электрички
« Reply #12 on: February 17, 2009, 08:47:07 AM »
Какое решение будет принято по закупке новых электро- и дизельпоездов на самом деле неизвестно. Ситуация сейчас такая, что все может поменятся в один миг. Конкурс объявлен - ждите ответа. По скоростной ветке в аэропорт: объявили идею, студенты нарисовали "картинки", что-то там примерно посчитали, провели презентацию, вбухали во все это кучу денег, а что дальше? Разве есть конкретные решения?

Offline Railman

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 77
  • Karma: +1/-0
Re: Jauni elektrovilcieni | Новые электрички
« Reply #13 on: February 17, 2009, 09:05:10 AM »
Могу со всей ответственностью заявить по опыту, что большинству людей абсолютно наплевать на звуковые сигналы, включеный прожектор и буферные фонари, которые кстати являются сигналом, а не фарами. В окрестностях Риги и самой столице, где пассажиропоток достаточно большой при виде приближающегося пасс. поезда люди несутся сломя голову не думая о том останавливается этот поезд на станции или нет. В Эстонии уже несколько лет ездят с включеным прожектором и буферными фонарями, на статистику ЧП это особо не повлияло. Инструкции поменять не так просто. Помимо TEN есть Инструкция по сигнализации, Инструкция по движению поездов и маневровой работе, местные инструкции и непомерно раздутый  ИТР. Пока все это согласуется, пройдет немало времени и кроме дополнительной головной боли работникам это ничего не принесет. Для пассажиров тоже есть правила и никто их не отменял.
Pilnīgi piekrītu, ka mūsu pasažieriem ir pilnīgi vienalga-svilpo, brauc ar ieslēgtām gaismām viss pie vienas vietas!!!
Par to instrukciju maiņu-ja dzelzceļa vadība ļoti gribētu, tad izmainītu pāris dienās! Ir jau tā darīts! Diemžēl tā varētu rīkoties atsevišķos gadījumos, bet mūsu valstī tā jau kļūst par sistēmu!
Dzelzceļa vadībai vieglāk ir instrukcijas izmainīt un ierosināt Ministru kabinetā izmainīt TEN un citus noteikumus, nekā ievērot šos noteikumus!!!

Offline Railman

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 77
  • Karma: +1/-0
Re: Jauni elektrovilcieni | Новые электрички
« Reply #14 on: February 17, 2009, 09:07:45 AM »
Какое решение будет принято по закупке новых электро- и дизельпоездов на самом деле неизвестно. Ситуация сейчас такая, что все может поменятся в один миг. Конкурс объявлен - ждите ответа. По скоростной ветке в аэропорт: объявили идею, студенты нарисовали "картинки", что-то там примерно посчитали, провели презентацию, вбухали во все это кучу денег, а что дальше? Разве есть конкретные решения?

Kas Šleseram iepiķos lielāko summu, tas arī uzvarēs konkursā! Un pasažieru komforts te nekādu lomu nespēlē! ;D Tāpat kā nespēlē nekādu lomu mašīnista darba apstākļi! ;D