Author Topic: Jauni elektrovilcieni | Новые электрички  (Read 62986 times)

Offline Vadims Falkovs

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 126
  • Karma: +7/-2
    • Rīgas Transports / Рижский Транспорт
Re: Jauni elektrovilcieni | Новые электрички
« Reply #30 on: February 24, 2009, 07:21:30 AM »
Intresants video, bet tiem, kas ikdienā nesastopās ar tādām lietām!
Bet dzīvē bieži ir tā, ka sava darba fānu ir maz. Apkārtējiem tas ir vaļasprieks, bet cilvēkam ir ikdienas darbs maizei un var galīgi nebūt intereses darbam vēl brīvo laiku tērēt. Bet tam ir cits vaļasprieks, kuru tad viņš tikai no ārpuses var verot. A var i vispār nebūt. Tada ir dzīve.

Offline Railman

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 77
  • Karma: +1/-0
Re: Jauni elektrovilcieni | Новые электрички
« Reply #31 on: February 24, 2009, 09:01:43 AM »
Man gan šķiet, ka uz dzelzceļa apmēram 70% ir sava darba fani!

Offline miniaturmodelle

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 486
  • Karma: +11/-0
  • Viss kas notiek, notiek uz labu!
    • Miniaturmodelle
Re: Jauni elektrovilcieni | Новые электрички
« Reply #32 on: March 13, 2009, 07:50:49 PM »
Может быть уже и Шлессерса не будет к концу конкурса.
Ну сейчас Шлессерса нет! Есть Герхардс! Изменит ли это состояние дел и организацию конкурса?
« Last Edit: March 13, 2009, 07:53:00 PM by miniaturmodelle »

Offline vladl

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 765
  • Karma: +9/-0
Re: Jauni elektrovilcieni | Новые электрички
« Reply #33 on: March 14, 2009, 04:07:35 PM »
Из предварительных переговоров выяснилось, что новый министр положительно настроен по вопросам организации пассажирских железнодорожных перевозок, однако из-за известных событий дотации уже уменьшены на 3млн, что влечет за собой сокращение пас.поездов на 10%, руководство "PV" пробует выйти на 7%. Падение пассажиропотока по сравнению с прошлым годом уже составило 18%. Конкурс на сегодняшний день идет своим чередом, будут ли какие-нибудь изменения, пока неизвестно.

Offline Jānis

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 90
  • Karma: +1/-0
  • Svētdienas fotogrāfs ar vakardienas kameru
    • http://laikraksts.net76.net
Re: Jauni elektrovilcieni | Новые электрички
« Reply #34 on: March 18, 2009, 01:44:48 PM »
Ну сейчас Шлессерса нет! Есть Герхардс!
Atkāpjoties no iesāktā temata- šis tas PV varētu mainīties. Skatos, Gerhards jau ķēries pie lietu pārkārtošanas "pa savam"...  :D
« Last Edit: March 18, 2009, 07:03:21 PM by miniaturmodelle »

Offline Railman

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 77
  • Karma: +1/-0
Re: Jauni elektrovilcieni | Новые электрички
« Reply #35 on: March 18, 2009, 08:56:25 PM »
По предварительным данным этим дизель-поездам собираются сделать глубокую модернизацию по типу ныне производимых ДР1Б естественно с оборудованием для работы в одно лицо. Что будет в результате - увидим. К примеру,новые кабины собирались установить еще на ДР1А-2901, однако сэкономили.

Ko nozīmē aprīkots braukšanai vienā personā?
Mašīnā no tā jau netiek nekas mainīts! Uzliek kasti, kas kontrolē mašīnista modrību, kaut reāli dzīvē ir otrādi, ka mašīnists kontrolē šo kasti, turklāt tā arī nav 100% droša, pat mazāk droša nekā bija līdz šim!
Bet vilciena ekspluatācija pasliktinās, jo darba laiks tiem kas strādā vieni, palielināts tikai apmēram par 10 minūtēm.
Paradoksāla situācija:
Strādājot vienā personā vilciens galapunktā ir jāapskata, ja stāvēšanas laiks ir lielāks par 30 minūtēm, ir braucieni, kur vilciens netiek apskatīts vispār (nav laika), ja strādā ar palīgu tad vilciens galapunktā ir jāapskata, ja stāvēšanas laiks ir lielāks par 20 minūtēm. Braukšanas laikā sastāvu vispār neklausās neviens, ja nav palīga. Formāli tas būtu jādara konduktoram, kas daļēji izpilda palīga pienākumus, labi ja šāds konduktors ir vīrietis, bet ja tā ir "babuška" kurai nu galīgi nav nekādas poņas par to, kas ir šļūce vai kāds cits bojājums. Ar šo es gribu teikt, ka viena un tā pati tehnika tiek ekspluatēta dažādi, kas nebūt nav labi, turklāt vilcienu apkalpošanas instrukcijas kas domātas mašīnistiem bez palīga ir pretrunu pilna salīdzinot ar parasto ekspluatācijas instrukciju. Tas ir apmēram tāpat, kā mūsu valdībā ,kur frāze "Viens likums-viena taisnība" nedarbojas!!! Tāpēc man nav saprotams ko nozīmē aprīkots braukšanai vienā personā!!!
« Last Edit: March 18, 2009, 09:03:51 PM by Railman »

Offline Railman

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 77
  • Karma: +1/-0
Re: Jauni elektrovilcieni | Новые электрички
« Reply #36 on: March 18, 2009, 09:08:07 PM »
Ну сейчас Шлессерса нет! Есть Герхардс!
Atkāpjoties no iesāktā temata- šis tas PV varētu mainīties. Skatos,Gerhards jau ķēries pie lietu pārkārtošanas "pa savam"

Cik jūs naivi!
Nekas PV nemainīsies, kamēr nenomainīsies vidējā līmeņa priekšnieki, kas atsēž savas "dibenstundas" un visu darba laiku domā tikai kā nosargāt savu krēslu, kā sodīt sev pakļautos darbiniekus tādā veidā parādot, ka čakli strādā!!!

Offline vladl

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 765
  • Karma: +9/-0
Re: Jauni elektrovilcieni | Новые электрички
« Reply #37 on: March 19, 2009, 09:09:18 AM »
Безкомпромиссного прибора безопасности пока никто еще не придумал, вряд ли это возможно. Человеческий фактор всегда будет присутствовать. Переход в одно лицо - это также психологический барьер, преодолеть который не каждому под силу. Среди машинистов, перешедших на работу в одно лицо, нет ни одного недовольного, если что и говорят, то лукавят, недовольны в основном только инструкциями, регламентирующими порядок работы в одно лицо. Все уже сошлись во мнении, что инструкции давно пора менять, но дело движется очень медленно. Машинист, работающий в одно лицо, должен отвечать за ведение поезда, старший кондуктор - за порядок и температуру в салонах(а не так как их сейчас нагрузили на дополнительную головную боль машинистам), ремонтники - за ремонт и обслуживание (сломался поезд на линии - спрос с ремонтников), экипировщики - за экипировку. Тогда может быть наконец то будет хоть какой-то порядок.

Offline Railman

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 77
  • Karma: +1/-0
Re: Jauni elektrovilcieni | Новые электрички
« Reply #38 on: March 23, 2009, 10:43:26 AM »
Безкомпромиссного прибора безопасности пока никто еще не придумал, вряд ли это возможно. Человеческий фактор всегда будет присутствовать. Переход в одно лицо - это также психологический барьер, преодолеть который не каждому под силу. Среди машинистов, перешедших на работу в одно лицо, нет ни одного недовольного, если что и говорят, то лукавят, недовольны в основном только инструкциями, регламентирующими порядок работы в одно лицо. Все уже сошлись во мнении, что инструкции давно пора менять, но дело движется очень медленно. Машинист, работающий в одно лицо, должен отвечать за ведение поезда, старший кондуктор - за порядок и температуру в салонах(а не так как их сейчас нагрузили на дополнительную головную боль машинистам), ремонтники - за ремонт и обслуживание (сломался поезд на линии - спрос с ремонтников), экипировщики - за экипировку. Тогда может быть наконец то будет хоть какой-то порядок.

Согласен!
Пока техника работает всё ОК! А когда она начинает барахлить, с кого спрос? С машиниста! И тогда начинается- а почему ты не так делал, а почему ты зделал так. Да, и еще- сами начальники мешают в таких случаях. Сломался-доложил диспетчеру и начинаеш думать и устранять неисправность, как начинаются звонки от наших начальничков. Нет чтобы один позвонил-ему сказал и всё, ан нет! Каждый считает нужным позвонить. На устранение неисправности машинисту даётся 20 мин. из них 18 минут обьясняеш каждому начальничку по телефону что произошло. Они не понимают, что своими звонками только отвлекают, зделаю-сам позвонью! Я так теперь вообще в таких случаях отключаю телефон, чтобы не достовали!
С ремонтников какой спрос? Это пожизненно на железке было, что за всё отвечает машинист. Когда начнут спрашивать с ремонтников-то не один неостанится на работе, все уволятся! Хотя в Европе, ремонтник отвечает за каждый болтик. Машинист отвечает только за безопастность движения и соблюдения графика. Там в учебных центрах машиниста учат как эфективнее вести поезд экономя энергорессурсы, а у нас-как устранять неисправности! Это говорит о чём? О том что у нас уже заложено-неисправная техника! :(

Offline vladl

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 765
  • Karma: +9/-0
Re: Jauni elektrovilcieni | Новые электрички
« Reply #39 on: March 23, 2009, 03:15:29 PM »
Так вот для этого и нужны новые положения без двойственных ситуаций. В "PV" все время говорят, что еще ни один "однолиций" не был наказан за неустранение неисправностей на линии, более того, то что раньше по устранению неисправностей считалось в порядке вещей, сейчас делать запретили. У меня было парочка неисправностей - удивительное дело, не пришлось даже писать никаких бумаг. Но это все неофициально и нет гарантии, что в следующий раз не получу по полной программе - возврат к первому предложению.

Offline Jānis

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 90
  • Karma: +1/-0
  • Svētdienas fotogrāfs ar vakardienas kameru
    • http://laikraksts.net76.net
Re: Jauni elektrovilcieni | Новые электрички
« Reply #40 on: April 10, 2009, 02:43:10 PM »
Mašīnbūves un metālapstrādes rūpniecības uzņēmēju asociācija (MASOC) sācis RVR lobiju konkursā par 35 (+10?) vilcienu būvi PV vajadzībām, kas tiks izsludināts šogad. Aprēķināts, ka vilcienu būve tepat Latvijā valstij nodokļos atpelnītu 5 milj. latu gadā, un būtu iespējams nodarbināt 1,2 tūkst. cilvēku dažādās nozarēs. Notikušas sarunas starp MASOC, Satiksmes ministriju, Ekonomikas ministriju, PV un RVR, vienošanās gan vēl neesot panākta. Asociācija uzskata, ka valstij kā PV īpašniecei ir iespējas ietekmēt konkursa iznākumu.

Starp citu, Igaunijas konkursā par jaunu vilcienu būvi RVR piedalīties nevar konkursa nosacījumu dēļ. Nesen parādījās informācija, ka līdzīgi būs arī ar PV iepirkumu.

Offline miniaturmodelle

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 486
  • Karma: +11/-0
  • Viss kas notiek, notiek uz labu!
    • Miniaturmodelle
Re: Jauni elektrovilcieni | Новые электрички
« Reply #41 on: April 10, 2009, 06:24:00 PM »
Igaunija gatavojas iegādāties 18 jaunus elektrovilcienus

Publicēta: 13:42 31.03.2009.

Tallina, 31.marts, LETA. Igaunijas dzelzceļa uzņēmums AS "Elektriraudtee" plāno tuvākajā laikā iegādāties 18 modernus elektrovilcienus, jo pašreiz Harju apriņķī lietošanā esošo vilcienu darba mūžs beigsies, vēlākais, 2013.gadā, raksta laikraksts "Postimees".
Kā pastāstīja AS "Elektriraudtee" tirdzniecības un attīstības direktors Kuldars Vērss, Eiropas Komisija ir apstiprinājusi lēmumu, kas paredz Igaunijai piešķirt līdzekļus 18 jaunu elektrovilcienu iegādei, tomēr lēmums par precīzu summu pieņemts vēl nav.
Saskaņā ar aprēķiniem projekta kopējās izmaksas veidos 1,3 miljardus kronu (58,5 miljonus latu), no kurām 15% būs jāsedz Igaunijas valstij.
Jaunajiem vilcieniem būs jāatbilst visām Eiropas Savienības tehniskajām prasībām, tāpat pasažieriem būs jānodrošina tādas ērtības kā mīksti sēdekļi, tualete, kondicionieris un informācijas sistēma.
Pirmo jauno vilcienu Igaunija varētu saņem divus līdz divarpus gadus pēc līguma parakstīšanas ar ražotāju. Tam sekos pusgadu ilgs vilciena izmēģinājuma process. Pārējos vilcienus Igaunija varētu saņemt gadu vēlāk. "Katrā gadījumā līdz 2013.gada beigām mums ir jāsaņem visi 18 vilcieni," norādīja Vērss.
Viņš piebilda, ka vairums Harju apriņķī kursējošo vilcienu nebūs vairs braukšanai derīgi 2012. vai 2013.gadā, kad tie no apgrozības būs jāizņem.
Par Igaunijas valsts izsludināto vilcienu iegādes konkursu interesi ir izrādījuši vairāki Eiropā pazīstamai vilcienu ražotāji, piemēram, "Bombardier", "Siemens", "Stadler" un "Škoda". Vērss cer, ka ar valsts pasūtījuma uzvarētāju līgumu būs iespējams parakstīt jau šā gada beigās.
Kā pastāstīja Vērss, pirms jauno vilcienu saņemšanas būs jāpārbūvē visi elektriskā dzelzceļa peroni par pusmetru zemāk, jo Eiropā ražotajiem vilcieniem ir zemas grīdas. Igaunijas Dzelzceļa publisko attiecību vadītājs Urmass Glass apstiprināja, ka peronu pārbūve varētu tikt uzsākta jau šā gada laikā.
Saskaņā ar Igaunijas Ekonomikas un komunikāciju ministrijas Ceļu un dzelzceļu nodaļas vadītāja Aina Tatera sacīto valsts pasūtījuma konkurss tiks izsludināts divās daļās - elektrisko un dīzeļvilcienu iegādei. Līdzekļu piešķiršanu elektrovilcienu iegādei Eiropas Komisija ir jau apstiprinājusi, taču par dīzeļvilcienu iegādes finansēšanu lēmums vēl nav pieņemts.
Anda Zūle-Lapimā LETA
31.03.2009

Offline toms

  • Global Moderator
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 180
  • Karma: +8/-0
Re: Jauni elektrovilcieni | Новые электрички
« Reply #42 on: April 21, 2009, 10:40:43 AM »
Новых поездов нам все-таки наверное не видать...

Бизнес & Балтия: Pasazieru vilciens

Железнодорожная компания планирует взять заем в размере 5 млн. латов для капитального ремонта поездов. Такое решение позволит продлить срок эксплуатации подвижного состава еще на три года, затем планируется закупка новых поездов. Претенденты могут подавать заявки до 9 июня.

Бизнес & Балтия
20.04.2009
toms

Offline vladl

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 765
  • Karma: +9/-0
Re: Jauni elektrovilcieni | Новые электрички
« Reply #43 on: April 21, 2009, 05:55:24 PM »
С каждым годом покупка новых поездов откладывается и заказ на  капитальный ремонт вагонов в этом году сократили.

Offline David

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 567
  • Karma: +10/-6
Re: Jauni elektrovilcieni | Новые электрички
« Reply #44 on: June 13, 2009, 05:14:56 PM »
 Шлесерс очень правдоподобно рассказывал о покупке новых двухэтажных поездов к 2013-14 году... Хочет, чтобы мы скорее почувствовали настоящую комфортную езду к красивым видом за окном.
1520 мм, НО, Ep. IV - VI.